First Price: Biksemad med svinekød

Denne ret er en af mine favoritter og findes i så mange varianter, at stort set alle kæder har deres mærke, som langt fra er ens.

Denne biksemad er ret neutral i smagen, hvilket jeg klart ser som en fordel, da det giver mulighed for at krydre efter eget ønske. Stykkerne af kartofler og kød er små og ensartede. Kødet er af ubetemmelig herkomst, sandsynligvis skinke med en svag baconsmag.

Retten er købt frosset, hvilket giver en tilberedningstid på 15-20 minutter på pande for at retten er gennemvarm og ikke for brændt.

First Price Biksemad er særdeles god, mættende og velsmagende.

First Price Biksemad er fundet i Kiwi og produceret i Belgien for SuperGros A/S og ligger i den absolut billigste ende af prisskalaen, men er ikke desto mindre en af de bedste varianter af slagsen.

Eftersom Kiwi er på tilbagetog og denne ret ikke længere er i deres sortiment, vil jeg anbefale Kvickly´s XTra pytt i panne til ca 20 kr for 1 kg i stedet. Den er fuld på højde med den nævnte ret,

~ af wozny på januar 5, 2009.

En kommentar to “First Price: Biksemad med svinekød”

  1. Også min faorit, tror jeg vil have det i aften har nogle pakker i fryseren!!! 😀

Skriv et svar

 
