Det hurtige Køkken Brændende kærlighed

9 minutters opvarmning i mikroovnen gjorde retten så rigelig varm. Efter en kort tids nedkøling kunne den også spises uden at jeg pådrog mig varige skader.

Brændende kærlighed er en klassisk og særdeles let ret at fremstille, og derfor var mine forventninger høje. Det er svært at se, hvordan man kan lave noget forkert i en ret, der kun består af kartoffelmos, bacontern og ristede løg.
For at starte med det bedste, var løgene ganske sprøde og velsmagende. Baconen var i rigelig mængde, men havde en eftersmag, som mindede mig om billige spare-ribs. Kartoffelmosen var den sædvanlige gang pulversjask både uden konistens og smag. Det er mig en gåde, hvorfor man altid skal spises af med denne variant.
Karfoffelmosfabrikanter “Stram op!”

Brændende kærlighed fra Det Hurtige Køkken, og lignende retter, der på tilbud sælges for en flad 10´er, signalerer “tabermad” helt ned i den anden ende af kassekøen, og beviser nok en gang af pris og kvalitet ofte følges ad. Man får hvad man betaler for og intet andet.

Brændende kærlighed er af for ringe kvalitet, og selv om det dog er mættende og spiselig, så er det en skuffelse.

Brændende kærlighed er produceret af Nordmeat og fundet på tilbud i Netto.

28.57kr/kg

~ af wozny på marts 17, 2009.

2 kommentarer to “Det hurtige Køkken Brændende kærlighed”

  1. Jeg giver dig ret. Har kun prøvet noget som denne ret en gang. Prøv at lave den selv. Tilsæt lidt fløde i kartoffelmosen istedet for mælk og giv den en dusk persille… Og endelig… Når du har stegt bacon og løg… Smid en klat smør(rigtig smør) i og lad det hele brune lidt. Rødbeder og et stykke brød til gør det til et lille mesterstykke… God appetit… 🙂

    • Jeg er helt enig med dig i, at hjemmelavet er bedre, men hele idéen med bloggen er, at prøve færdigretterne som de er, uanset, hvor ringe det så må være.

Skriv et svar

 
