Smart Cooking Lasagne Bolognese

Færdig-lasagne har indtil nu ikke været nogen stor oplevelse, hverken fra frost eller fra køledisken, men et stor klistermærke, der lovede “ny forbedret kvalitet” fik mig dog alligevel til at prøve lykken i Nettos køledisk.

Jeg valgte at tilberede lasagnen i miniovn, selvom der blev lokket med kun 4 minutters tilberedning i mikrobølgernes selskab, for at få osten brun. 25 minutter senere kom lasagnen ud i brunere og varmere udgave.
Jeg kunne vælge at spise den færdige ret direkte fra foliebakken, men det virkede en anelse usselt, så jeg forsøgte at skovle den op på en talerken. Heraf kunne så konstateres at lasagnen nok var knap så fast som forventet, så det blev en uskøn affære, som jeg vil skåne læserne for.

Den brune ost var meget kedelig. Til gengæld var der ikke så meget af den. Heldigvis var der umiddelbart under den en stor mængde bechamelsauce, der rigeligt erstattede gjorde op for den manglende ost.
Det første jeg bemærkede, var at der var en godt del kød i retten. Et faktum, man bestemt ikke er vant til i færdiglasagne, og da retten som helhed også smagte gangske godt, blev det en rigtig god oplevelse til sidst. Dertil skal lægges, at Smart Cooking Lasagne Bolognese koster lidt mindre end en hotdog ved den lokale skinkekutter, så her er tale om  et godt køb, og jeg må give karakteren “over middel”.

Smart Cooking Lasagne Bolognese er lavet af Freshmeals i Belgien og købt i Netto.
37.38kr/kg

~ af wozny på november 12, 2009.

Skriv et svar

 
