Knorr Sweet and sour Asian soup

Fra Nettos tilbudskurv blev denne gang fisket sur-sød suppe. Et flot billede med masser af grønsager fristede, så forventningerne var store fra start.

Der er næppe nogen grund til at gå i dybden med tilberedningen. Hvis man har haft lidt rester til overs, kender man fremgangsmåden, så jeg stod og mediterede i 2×3 minutter til mikrobølgeovnens beroligende brummen.

Suppen var rygende varm og lignende da udpræget sur/sød suppe. Første mundfuld var til den søde side og det lovede godt.  Dog blev mine smagsløg åbenbart fuldstændig bedøvet af det søde, så det eddikesure tog over, og da jeg i min iver havde tilbedt næsten hele den 570 g store portion, resulterede det i en dunrende hovedpine inden jeg var færdig.

Indholdet af semifriske grønsager, bønnespirer, peberfrugt og bambusskud, var stort og de var absolut velsmagende.

Knorr Sweet and sour Asian soup var absolut ikke den mest inspirende suppe, men den er fin som forret til to personer, hvis man ønsker lidt af østens kogekunst. Den er dog klar bedre end de fleste frosne suppe, men efterhånden er jeg blevet mere kræsen og ser nok ikke gennem fingre med, at den ikke faldt i min smag.

Knorr Sweet and sour Asian soup er god til de 13,50kr, jeg gav for den på tilbud, men finder man den til fuld pris på lige under 25 kr ville jeg klart foretrække en anden af Knorrs flydende supper.

Vi lander på en middelkarakter.

23,68 kr/kg

~ af wozny på april 19, 2011.

Skriv et svar

 
