Danish Prime Skipperlabskovs

Én af de første retter jeg anmeldte var skipperlabskovs fra Jensen, og dét var en stor skuffelse, og jeg har også flere gange prøvet retter fra Danish Prime uden den store succes, så at kombinere de to virkede som et dødfødt projekt, men til en pris på under en skinnende tikrone, var det et tilbud, jeg ikke kunne sige nej til.

Danish Primes velkendte taberbakke i pap skulle udsættes for mikrobølger, og iflg pakken kunne det gøres på 9 minutter fra frossen tilstand. Der var ikke skrevet noget om huller i folien, så det lod jeg være med og så frem til at bakken ville eksplodere med et brag.
Men folien holdt og retten nåede en acceptabel temperatur.

Retten så indbydende ud. Man kunne tydeligt se både kød og kartofler. Kødet af oksetykkam var ikke i de største stykker men både møre og velsmagende. Kartoflerne havde lidt bid og kunne sagtens moses, hvis man ønskede det. Skipperlabsovsen var fint krydret og smagte ikke overdrevet af boullion, som jeg før har prøvet.

Selvom denne ret ikke er den mest overdådige eller besværlige og egentlig kun består af en smule kød og lidt kogte kartofler, så var jeg glædeligt overrasket over Danish Prime Skipperlabskovs, der var både lækker, mættende og særdeles billig, så jeg tøver ikke ved at uddele en roset til denne færdigret og give den mærkatet “over middel”.

Danish Prime Skipperlabskovs er fundet på tilbud i Fakta og kan føres tilbage til Tulip i Randers.

27,14 kr/kg

Se også:

Uhm.. Skipperlabskovs fra Jensen´s

Danish Prime Frikadeller med stuvet hvidkål

Danish Prime Dansk Gullash

Danish Prime Dansk Bøf

~ af wozny på april 25, 2012.

Skriv et svar

 
