Knorr Mexican Soup with Taco spices

Inden det forhåbentligt snart bliver varmt igen, blev det lige tid til en gang suppe, da min lokale Netto lokkede med Knorrs flydende af slagsen i en stålkurv.

Selvom posens indhold var beregnet til to portioner kunne alle 570 ml være i min sædvanlige plastbeholder, og efter bare tre minutter i mikrobølgeovnen, var suppen rigelig varm.

Det første man bemærker ved Knorr Mexican Soup with Taco spices er den meget karakteristiske smag, der er kendetegnede ved det mexikanske køkken. Det vil nok ikke falde i alles smag, men man er aldrig i tvivl.
Det er heller ikke overraskende at fyldet bestod af brune og hvide bønner, majs og en smule rød peber. En ganske lille smule hakket kød, der virkede ret ligegyldig, var det eneste jeg ville have ønsket mig anderledes. Med lidt større stykker havde der været lidt mere mad i suppen, men som en forret kunne den virke fint.

Knorr Mexican Soup with Taco spices er en god og kraftigt smagende suppe. Man får præcis, hvad den giver sig ud for at være og selv om jeg personligt ikke er vild med mexikansk foldemad, så kan man ikke se bort fra at er denne suppe et velsmagende produkt. Jeg vil lade tvivlen kommeproduktet til gode og sende den i “over middel”-kassen.

Knorr Mexican Soup er købt i Netto til 18 kr på tilbud.

31,58 kr/kg

Se også:

Knorr Creamy Thai Chicken Soup

Knorr Chunky Tomato Soup

Knorr Creamy Asparagus Soup

 

~ af wozny på maj 4, 2012.

Skriv et svar

 
