Asian+ Bami Goreng

Jeg er en stor tilhænger af tilbud på varer, der nærmer sig sidste salgsdato, derfor var jeg godt tilfreds med at finde Asian+ Bami Goreng til blot 10 kr i Nettos køledisk. Det har desværre ikke været mig muligt at finde ud af, hvad den fulde pris for retten var.

Tilberedningen var efter hulller-prikkes-i-folien-metoden og tog min elektromagiske kasse 4 minutter at fuldføre. Plastikboksen var dog alt andet end håndteringsvenlig da den gloende varm kom ud at ovnen, men folien kom dog af og nudelretten kunne “anrettes” på mest simple måde på tallerken.

Det var svært at forstå, at det bjerg af mad, der tårnede sig op på tallerkenen kun vejede 350 g, selvom hovedparten var stegte kinesiske nudler. Overvældet kunne jeg gå i gang med at kæmpe mig vej.
Nudlerne havde en fin konsistens, med en smule bid og virkede en smule gummiagtige. Smagen var hovedsagentlig lidt fedtet og smagte lige så godt som en gang stegte nudler fra den lokale kinagrill. Der skulle dog gå et stykke tid inden jeg fandt frem til køddet, der var i meget små tern, og bestod af skinkekød og noget andet ikke nærmere definerbart svinekød. Lidt porrer havde forvildet sig ind i retten, men ligesom med kødet, var det ikke noget der gav den store smag.

Asian+ Bami Goreng var rigelig mad, der ikke smagte af ret meget ud over det stegte, men til en 10´er var det ét af de bedre måltider og for dét skal den da have plads i “over-middel”. Havde retten kostet det dobbelte ville den stadig være middelgod.

Asian+ Bami Goreng er produceret af Padifood i Holland og købt til nedsat pris i Netto.

28,57 kr/kg

 

Se også:

Vitasia Bami Goreng

Coop Bami Goreng

~ af wozny på oktober 17, 2012.

Skriv et svar

 
