Vitasia Chicken noodle soup

Af discountforretninger er Lidl efterhånden blevet ét af mine favoritsteder, når der jagtes efter færdigretter, da de har et andet sortiment end alle andre. Retterne fra Vitasia har ikke skuffet, så det var med sindsro, at jeg tog hul på den første af tre varianter af dåsesuppe: Kyllingesuppe med nudler.

Jeg gav suppen et pit stop i en plastbeholder under de knap tre minutters opvarmning, da jeg ikke var sikker på, om mit godt-købs-porcelæn var mikrobølgeegnet.

Da suppen var kommet ned på en spisbar temperatur, kunne jeg nærstudere resultatet. Væsken var en anelse tynd og smagte ikke overvældende stærk. På vej ned til fyldet stødte jeg på lidt champignon, lidt grønt porre og en smule rød peber. Det, der har givet suppen sit navn, kylling og nudler, kæmpede jeg mig ned til i bunden af skålen. En stor mængde klare glasnudler virkede glimrende som fyld og mættede fint. Lidt tørt kyllingekød i forkellige størrelse kunne, for min skyld, godt have været undladt, da det ikke var den største nydelse.

Sammenlagt er Vitasia Chicken noodle soup et nemt og billigt måltid, der er lidt tynd, med dårligt kød og for få grønsager. Den er dog stadig bedre end klassisk boullionsuppe med boller og får plads midt i feltet.

Vitasia Chicken noodle soup er produceret af Buss Fertiggerichte i Tyskland og købt i Lidl.

19,88 kr/kg

Se også:

Vitasia Chicken & Vegetable Soup

~ af wozny på april 15, 2013.

Skriv et svar

 
