Karolines Køkken Cremet kyllingesuppe

Nu, hvor DMIs dommedagsprofeter råber, at Fimbulvinteren står for døren, faldt jeg for fristelsen til at fylde lageret op med supper fra Karolines Køkken. Der var fem varianter i Netto, og har nu til et stykke tid.

Der var ikke angivet, at jeg kunne benytte min foretrukne opvarmningmetode: mikrobølgeovnen, så jeg gik i lag med kasserolle på komfur.
Den halve liter opnåede en fornuftig temperatur på 6-7 minutter og var klar til servering.

Karolines Køkken levere en grundsuppe, som sagtens kan forbedres med alskens fyld, men den kan også spises “rå”. Det gør selvfølgelig også, at der ikke er andet end konsistens og smag at tage stilling til.

Karoline lover en cremet suppe, og det holder den. Suppen lægger sig som en fedtet hinde på skeen ved hver eneste mundfuld og giver noget fylde, som virker mættende. Suppen er mild uden at virke vandet og smager mest af ingefær og en smule af kylling. Der skulle også være ananassmag et sted, men fandt jeg heldigvis ikke.

Karolines Køkken Cremet kyllingesuppe kan holde sig tre måneder i køkkenskabet og til tilbudspris på 9 kr for en halv liter er det også billig mad. Jeg var lidt bange for, at den ikke ville mætte uden tilbehør som ex. bacon, boller eller nudler, men der tog jeg fejl.
Cremet kyllingesuppe med ingefær og ananas smagte fint og jeg blev ikke skuffet. Den er ikke så god som suppe med fyld og lander derfor midt i feltet.

Karolines Køkken Cremet kyllingesuppe er produceret på Esbjerg Mejeri og købt i Netto på tilbud.

18 kr/kg

Se også:

Findus Gullashsuppe

Kitchen Joy Tom Yum Chicken Soup med nudler

Vitasia Chicken noodle soup

 

~ af wozny på januar 13, 2015.

Skriv et svar

 
