Karolines Køkken Rustik Tomatsuppe med grillet peberfrugt

Andet stop i min Tour de Karoline tog mig forbi Rustik Tomatsuppe med grillet peberfrugt.

Selvom der ikke stod noget på emballagen, om det var muligt at benytte magnatronens stråler til opvarmning, tog jeg alligevel chancen. Ved at benytte en mikrobølgeegnet beholder og varm-rør-varm-metoden, fik jeg varmet suppen op på lidt over tre minutter.

Den varme suppe havde en både sød og stærk smag og tomatsmagen var ikke overvældende, men komplimenterede den fulde smag. Der var, som papkartonen fortalte, stykker af grillet peberfrugt i, hvilket gav noget fylde og var med til at gøre suppen mættende. Noget, jeg først troede var kyllingekød, viste sig at være aubergine, hvilket var helt fint.

Karolines Køkken Rustik Tomatsuppe gav varmen både i form af temperatur og smag og til tilbudspris på 9 kr var den alle pengene værd, og jeg har ingen betænkeligheder med at sende den i over middel.

Karolines Køkken Rustik Tomatsuppe med grillet peberfrugt er produceret på Esbjerg Mejeri for Arla og købt i Netto på tilbud.

18 kr/kg

Se også:

Knorr Chunky Tomato Soup

Q´ Soup tomat

~ af wozny på januar 24, 2015.

Skriv et svar

 
