Nice n Easy Chicken Korma

De velkendte Thai-Cubes er draget til Indien og er Nice´n Easy er kommet op med to vsarianter, som jeg fandt i faktas sortiment.

Skønt det er lang tid siden min sidste anmeldelse, gik det dog stadigvæk gnidningsfrit at tilberede kubenog som en ren mesterkok puttede jeg papæsken i mikrobølgeovnen og lod den om de 7 minutters opvarmning.

Chicken Korma er en traditionel indisk karryret og i denne version meget mild. Retten er flankeret af basmatiris, der er ret neutrale men med en fin konsistens. Den gule karrysauce er lidt sparsom og bliver let opslugt af de tørre ris. 5-6 skiver neutralmarineret kyllingebryst er passende til portionen og er både møre og velsmagende.

I det hele taget er der ikke noget rigtig skidt at sige om Nice n Easy Chicken Korma ud over, at den er bare lidt kedelig og mangler lidt bortset fra de tre hovedingredienser. Jeg er godt klar over, at “sådan er retten nu engang” men alligevel…
320 g er fint som et måltid dog ikke til den store sult og jeg placerer denne variant midt i feltet.

Nice n Easy Chicken Korma er fundet i Faktas frysedisk og købt, meget mod min vilje, til fund pris på lige knap 25 gode danske kroner

77,97 kr/kg

Se også:

Vitasia Chicken Korma

Vitasia Chicken Jalfrezi

Coop Chicken Masala

~ af wozny på september 3, 2015.

Skriv et svar

 
