Meal Quick Lasagne

Med fare for at gentage tidligere indlæg, så har færdiglasagne ikke været den bedste oplevelse, men med en pris på 15 kr og noget, der mindede om ost lurende under plastikken, fik mig alligevel til at se frygten i øjnene og købe denne variant i Netto.

Jeg valgte at starte min miniovn op til tilberedningen for at få den gyldne overflade, selvom det tog ca 25 minutter i forhold til bare 4 minutters bestråling.
Jeg var absolut tilfreds med det færdige resultat, som godt nok så knap så appetitlig ud, de den blev væltet ud på en tallerken. Den nederste lasagneplade var lidt genstridig og ville ikke forlade sin trygge foliebakke, men for at nå op på en fuld portion måtte den overgive sig. I følge pakken skulle der være 350 g, men min langt fra præcise vægt kunne ikke nå over 300 g, da det lå på tallerkenen.

Da retten nu lå på hovedet, var det første jeg smagte lasagnepladerne. De var fint kogte og saltede. Den mellemliggende kødsauce var glædeligt mere kød end sauce, men samlet set var der ikke ret meget af den. Der manglede smag af krydderier og hvidløg og gulerødder, der alle fremgik af ingredienslisten. Sidst mødte jeg en standard bechamelsauce men var noget overrasket over ikke at finde noget ost, hverken i saucen eller, som ventet, som det brune lag  jeg havde set da jeg tog bakken ud af ovnen.

Meal Quick Lasagne var bestemt spiselig og smagte ikke grimt – bare af for lidt. Den var tydeligvis kød i, der ikke var så findelt, som jeg før har oplevet. Prisen var i orden og, hvis man ikke ligefremt har travt, er dette et rimeligt køb. Den lidt vage anbefaling sender retten i den ligeså vage middelkategori.

Det var ikke muligt at finde ud af, hvem der stod bag Meal Quick Lasagne ud over at den var produceret i Belgien og mindede meget om Smart Cooking Lasagne.

42,86 kr/kg

Se også:

Uhm…Lasagne

Delicato Lasagne

Coquette Pork Lasagne

~ af wozny på oktober 10, 2016.

Skriv et svar

 
